tel.: +48 500 054 017

FAQ

FAQ

Poniżej znajdziecie Państwo najczęściej zadawane pytania.

Jak mogę otrzymać ofertę?

Nasi handlowcy odpowiedzą na Państwa zapytanie w ciągu 24h.

Jakie są możliwe formy dostawy?

Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi i rzetelnymi podwykonawcami – to Oni zrealizują dostawy do Państwa. Możliwości jest wiele: transport drogowy, morski, lotniczy a także połączenia kombinowane np. transport drogowy + lotniczy. Korzystamy także z niezależnych i sprawdzonych podmiotów pośredniczących np. Mentrex.

 

Gdzie mogę odebrać towar i jak sprawdzę czy załadunek przebiega prawidłowo?

Towar przechowujemy w magazynie w Zielonej Górze. Zgodność załadunku możemy udokumentować poprzez: dokumentację zdjęciową, dokumentację video, lub oddelegowanie osoby upoważnionej przez klienta w celu przeprowadzenia kontroli.

Czy transport towaru jest w cenie?

Podane w ofercie ceny nigdy nie uwzględniają kosztów transportu. Te wyliczamy indywidualnie, w zależności od rodzaju transportu i bazując na najkorzystniejszej aktualnej ofercie transportowej.

Jakie są możliwe formy płatności oraz waluty, które GAZA akceptuje?

Płatności dokonujecie Państwo na nasz rachunek bankowy, który zawsze podajemy w naszej ofercie. Płatności akceptujemy w PLN, EUR, USD.

 

Czy istnieje możliwość wykonania etykiet na zamówione produkty?

Posiadamy maszyny do etykietowania produktów a także wyszkolony personel, który będzie w stanie przeprowadzić takie zlecenie. Język, kolor, rozmiar – wszystko jest do ustalenia.

Zamówione produkty można odebrać bezpośrednio z firmy GAZA (Zielona Góra).

Jeżeli składam zamówienie, czy muszę je odebrać?

W kraju (Polska) takie wymagania ustalamy indywidualnie. Klienci zagraniczny zobowiązani są zawsze do wpłaty zaliczki w wysokości 20%. Po zaksięgowaniu jej na naszym koncie przystępujemy do realizacji zamówienia.