Nasi handlowcy odpowiedzą na Państwa zapytanie w ciągu 24h. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi i rzetelnymi podwykonawcami – to Oni zrealizują dostawy do Państwa. Możliwości jest wiele: transport drogowy, morski, lotniczy a także połączenia kombinowane np. transport drogowy + lotniczy. Korzystamy także z niezależnych i sprawdzonych podmiotów pośredniczących np. Mentrex. Towar przechowujemy w magazynie w Zielonej Górze. Zgodność załadunku możemy udokumentować poprzez: dokumentację zdjęciową, dokumentację video, lub oddelegowanie osoby upoważnionej przez klienta w celu przeprowadzenia kontroli. Podane w ofercie ceny nigdy nie uwzględniają kosztów transportu. Te wyliczamy indywidualnie, w zależności od rodzaju transportu i bazując na najkorzystniejszej aktualnej ofercie transportowej. Płatności dokonujecie Państwo na nasz rachunek bankowy, który zawsze podajemy w naszej ofercie. Płatności akceptujemy w PLN, EUR, USD. Posiadamy maszyny do etykietowania produktów a także wyszkolony personel, który będzie w stanie przeprowadzić takie zlecenie. Język, kolor, rozmiar – wszystko jest do ustalenia. Zamówione produkty można odebrać bezpośrednio z firmy GAZA (Zielona Góra). W kraju (Polska) takie wymagania ustalamy indywidualnie. Klienci zagraniczny zobowiązani są zawsze do wpłaty zaliczki w wysokości 20%. Po zaksięgowaniu jej na naszym koncie przystępujemy do realizacji zamówienia. Poniżej znajdziecie Państwo najczęściej zadawane pytania.
Jak mogę otrzymać ofertę?
Jakie są możliwe formy dostawy?
Gdzie mogę odebrać towar i jak sprawdzę czy załadunek przebiega prawidłowo?
Czy transport towaru jest w cenie?
Jakie są możliwe formy płatności oraz waluty, które GAZA akceptuje?
Czy istnieje możliwość wykonania etykiet na zamówione produkty?
Jeżeli składam zamówienie, czy muszę je odebrać?